קבוצת ריצה בפתח תקוה

אנשים אוהבים להשתייך- זה הטבע האנושי.
בשנים האחרונות, עם כניסתם של הרבה אנשים לתחום הריצה, צצו ברחבי הארץ קבוצות ריצה שונות ומגוונות. קבוצת ריצה בפתח תקוה היא אחת מני רבות שקמו ומעניקה לתושבי העיר מענה מקצועי לאימוני ריצה.
למי שלא מכיר, פתח תקוה היא העיר החמישית בגודלה וככזו, יש בה מגוון רחב של אנשים. צעירים, מבוגרים, דתיים וחילוניים. מה המשותף לכולם? שכולם יכולים וצריכים לעסוק בפעילות גופנית.
כיאה לעיר מתפתחת, גם תרבות הספורט והריצה התפתחה. יש בעיר שפע של שבילי ריצה בכל השכונות ואפילו שטח מקסים לריצה (ירקון מזרח).
המודעות לספורט בכלל וריצה בפרט בעיר, מאוד גדלה בשנים האחרונות ולכן כדאי לכל מי שרוצה להכנס לתחום הריצה או לשפר את יכולותיו בתחום זה להצטרף לקבוצת ריצה בפתח תקוה.

מה נותנת קבוצת ריצה?

קבוצת ריצה מתאימה להרבה מאוד סוגים של אנשים שחשבו על ריצה, הרהרו בנושא בכבדות, אך נרתעו מיד ועברו להרהור אחר. כאלה שהריצה משום מה נתפסת אצלם כסוג של התחייבות קתולית והם לא רוצים להתחייב לגביה. יש את אלה שאף פעם אין להם זמן. הם עובדים עד מאוחר ויודעים שהם בכושר אפס, אבל הקריירה התובענית השתלטה עליהם והם לא מצאו דרך מילוט אפילו כדי לנעול נעלי ספורט בתור התחלה.

יש את אלה שרצו, ניסו אבל לא ממש הצליחו להתמיד, החלו לרוץ לבד וקצת ושעמם להם.  אלה שרצו והיה להם איזה כאב פתאומי בצד (שאגב לא קשור לריצה אלא לסרעפת) והם החליטו שכנראה הגוף שלהם לא עומד בריצה. (קל להחליט לא לעשות ספורט). ואלה שריצה או כל ספורט אחר נמצא בתוכניות שלהם, אבל מחכה כבר שנים לרגע הקריטי של ההחלטה.

לכל המתנדנדים –קבוצת ריצה היא הפיתוי הכי נכון שפותר להם את כל הבעיות. כל מי שעבר בראשו אי פעם הרהור על ריצה בפתח תקוה ורואה ליד הבית שלו קבוצת ריצה- רוצה גם. ככה זה בחיים. הם אומרים לעצמם אם הרגליים שלהם רצות ואני בינתיים רק עומד, אז אולי כדאי שגם אני אנסה להצטרף אליהם.

יש את חסרי המשמעת העצמית שלא מצליחים להתמיד בספורט ולכל אחד מהם הסיפור שלו איך הוא הגיע- או יותר נכון לא הגיע לכלום. קבוצת ריצה בפתח תקוה יכולה להיות פתרון מעולה למי שקבוצת רצים עושה לו את זה ברמה החברתית ואז- הוא יכול להתחבר אליה ממניעים אישיים של הכיף והביחד, סוג של בילוי חברתי שאגב גם רצים ביחד ואז הוא יתחיל לרוץ.

יש את אלה שרבצו יותר מדי זמן בבית, לא בטוחים בעצמם ולא מעזים לנסות כי הם פוחדים שאחרי ריצה קלה קצרה הם יקרסו, אבל אז הם מגלים שיש עוד כמה מנוונים כמותם בקבוצה והם אומרים לעצמם שאם הם שם- אז גם הם יכולים להיות. כי צרת מנוונים חצי נחמה. 
כפי שאנחנו שוב חוזרים וממליצים לכל תושבי העיר להצטרף לקבוצת ריצה בפתח תקוה.

קבוצת ריצה היא משפחה

כמו שקורה הרבה פעמים קבוצה מורכבת מפרטים אבל הופכת לצוות. אומנם המשתתפים בקבוצת הריצה, רצים כל אחד לעצמו, אבל הם יחד, הם גוש משותף ועצם העובדה שהם רצים יחד, תומך ומעודד אחרים לרוץ. בלי להתכוון נוצרת גם תחושת תחרותיות וחברויות בינם לבין אחרים, שהיא בהחלט מניע חיובי שגורם לאנשים לנצל את מקסימום היכולת שלהם, להתמיד, להמשיך לרוץ, לא לעצור ואפילו באופן טבעי להשוות את עצמם לאחרים, מה שגורם להם להשתפר ולהתמסר לחלוטין.

יש משהו מאוד משפחתי ותורם בריצה בקבוצה. אלה הם אנשים שמחפשים בדיוק את מה שאתם מחפשים- הם לא רוצים מכוני כושר, הם לא רוצים לשחות, הם רוצים לרוץ. הריצה עושה להם כושר ושקט בנשמה. הם מרגישים חזקים, והם מרגישים עוד יותר חזקים כשהם ביחד בקבוצה והכי חשוב- הם שייכים. הם לא לבד. תחושת הרץ הבודד מתפוגגת, הם ביחד עם כולם והרבה פעמים מתוך הקבוצה נוצרת אווירת משפחתיות שמעניקה לאנשים את הכח והמוטיבציה להשתייך למשפחה הזו וכאשר מדברים על מוטיבציה, זה אומר שממשיכים לרוץ. לא עוצרים כאשר קשה, עושים את מה שכולם עושים. לא מעזים להתפנק, מתמודדים עם כאבים קלים, מתגברים על מחסומים בנפש עד סוף המסלול, עם כולם כמו משפחה אחת, כי אלה חוקי המשפחה.

דילוג לתוכן