מאמנת כושר בפתח תקוה

פתח תקוה היא אחת הערים הגדולות בארץ ובין המפותחות בארץ בכל הקשור למודעות לעולם הכושר והבריאות.
תושבים ותושבים רבים מחפשים פתרונות כדי לשמור על כושר גופני ובעיקר כדי לשמור על בריאותם לאורך שנים.
אנו עדין בשנים האחרונות להתעניינות הולכת וגוברת בצורך באימונים אישיים. רבים שוכרים את שירותיה של מאמנת כושר בפתח תקווה ובכל השכונות של העיר הגדולה הזו. זה הכי קל, זמין וגם מחייב אותם להתחיל לעשות כושר ובהמשך להתמיד. לסגל משמעת עצמית, ולעשות לבריאותם.

כולנו כבד יודעים, אנו בעידן המדיה הזה שמושיב את כולם מול המסכים, מפתה אותנו להמשיך ולצפות. מפרק לפרק מסדרה לסדרה, אחרי יום עבודה (גם אולי מול המחשב), ולא חשוב כמה כואבות העיניים ולא חשוב כמה הגוף מנוון העיקר שהראש עובד.

ככה הם חושבים עד שהם מתבדים וכל אחד מתנוון בקצב שלו. מה שבטוח ללא שום פעילות גופנית ופיתוח כושר, כולם בסוף מגיעים למצב שהם מבינים שזה או להמשיך לשבת או לקום ולהתחיל לעשות משהו לפני שיהיה מאוחר והמאוחר הזה יכול להיות גם מחר.

ראשית, קבעו אימון היכרות

נניח ואתם חוששים. נניח ואת לא יודעים אם זה מתאים לכם. נניח ואתם בטוחים שיהיה קצת לא נעים ואולי “פדיחות”. בשביל זה יש לקבוע עם מאמנת כושר בפתח תקוה אימון היכרות.

באימון הזה קודם כל תכירו מי אתם ומה אתם. אתם תכירו את המאמנת ואת אישיותה והיא תכיר אתכם. את המצב ההתחלה, את היכולות, את הזמן הפנוי שלכם ולאן אתם שואפים להגיע.

תתחילו ראשית משאלון קצר ובעיקר שיחה על המטרות והרצונות.
באימון עם מאמנת כושר מפתח תקוה תתחילו עם תרגילי כח בסיסיים כדי לבדוק האם אתם יודעים לבצע אותם. במידה ולא, היא כמובן תתקן אתכם ותלמד אתכם את הטכניקה הנכונה.
תעבדו על אימון שמשלב את כל שריר הגוף (full body workout) לעבודה מאוזנת ומגוונת.

בסיום האימון עם מאמנת הכושר, תוכלו לסכם את האימון. האם נהנתם? מה רמת הקושי?
האם תרצו להמשיך? האם יש דברים או משימות שאתם יכולים לבצע לבד בזמנכם הפנוי או שאתם צריכים מאמנת כושר צמודה אליכם כל הזמן.

יש המון דרכים לשפר את היכולות באמצעות מאמנת כושר בפתח תקוה. בין אם זה שילוב תוכנית, שילוב אימונים אישיים או פיקוח הדוק יום יום.

אל תהססו להעזר ביכולות ובידע של המאמנת. היא יכולה לשדרג לכם את הכושר לעין שיעור ובעיקר לשפר את איכות חייכם הן מבחינת ההרגשה והן מבחינת הבריאות.

דילוג לתוכן