מאמנת ריצה אישית- תכנית אימונים מותאמת אישית

מאמנת ריצה אישית, היא כבר לא לעשירים בלבד ויש המון אנשים שמכל מיני סיבות זקוקים לה. בעידן התחרותי הנוכחי של עבודה תובענית מבוקר עד לילה, החתירה להישגים וההתמסרות הטוטאלית להגשמה עצמית מקצועית, אנשים לא מוצאים את הזמן וגם לא את היכולת “לשלוף” את עצמם מעומס ההתחייבויות שלהם, לנעול נעלי ספורט ולהתחיל לעשות משהו עם עצמם.

הפעילות הגופנית הכי זמינה ונגישה לכולם היא ריצה. כל אחד יכול למצוא מקום או פארק ליד הבית ולהתחיל לרוץ אבל כפי שנאמר, דרושה המוטיבציה, ההתמדה והרצון לעשות את זה מוקדם בבוקר או בסוף יום עבודה ארוך ומתיש. בדיוק למשבצת חוסר האונים הזה נכנסת מאמנת הריצה.

לכאורה אפשר לרוץ לבד, כי באמת מה צריך מלבד זוג נעליים לרגליים? אבל זה לא ממש כך. אם זה היה כל כך פשוט, אז כולם היו רצים וזו עובדה שלא כולם רצים או בכלל עושים  פעילות גופנית.

הרבה פעמים אנשים באמת מגיעים להחלטה, שהיא לחלוטין נבונה וחשובה, אבל זה לא קורה. יש אנשים שעבורם כל יציאה לפעילות גופנית נראית להם ממש כמו סוף העולם.

ממחר אני רץ

ריצה זו פעילות גופנית פשוטה ומובנת. לא צריך כלום כדי להתחיל לרוץ אבל צריך לפחות שני דברים שאותם אין לאנשים בתקופה הזו- זמן ורצון לשינוי. כולם אומרים “ממחר אני אתחיל לרוץ” אבל לא מסוגלים לבצע זאת.

אם אנחנו מדברים על העידן הנוכחי אז החיבור לטלפון הנייד ולעולם הדיגיטלי בכלל, כובל אנשים לצגים מכל הסוגים ואפילו מזה קשה לשלוף אותם. כאשר מדובר על בעלי תפקידים, הם בכלל שקועים עמוק בעומס התחייבויות ולא רואים את הסוף. כשהם חוזרים הביתה, הדבר האחרון שהם רוצים זה לבהות במסך הטלוויזיה. לשים נעלי ספורט ולרוץ? הצחקתם אותם.

יש את העצלנים והם רבים. אלה שמעולם לא עשו ספורט וגם אין להם ענין גדול בספורט. הם מתחברים למוזיקה, לחוגי שירה אוהבים אינטלקט אבל תבקשו מהם לקום, להזיז את הגוף או חלילה לרוץ? באמת? עכשיו להתאמץ ולהזיע? למה זה טוב?

לא חסרים אנשים שמחפשים תירוצים בלי סוף אבל יש אנשים שההבנה שהם צריכים עזרה נופלת עליהם לפתע ואז אינם יודעים איך להתחיל ולמי לפנות.

המלצה שלנו- תתחילו לרוץ עם מאמנת ריצה אישית

ההחלטה הראשונה של מי שרוצה לרוץ אבל לא מסוגל לעשות זאת בעצמו, היא פשוט להתחיל לרוץ עם מאמנת ריצה אישית.

ראשית יש את ההתחייבות. קובעים מפגש או שיחת היכרות. מדברים. מספרים לה מה מצבכם הפיז, מה המטרות שלכן, האם סובלים ממחלות או מגבלות כלשהן. מודים בפניה שלא רצתם כבר X שנים אבל הנה הגעתם כי קיבלתם החלטה ואתם חייבים להתחיל לעשות פעילות גופנית כי אתם מרגישים “בטטה”, כי כואב לכם פה ושם, כי אתם סובלים מעודף משקל, כי אתם מרגישים עייפים וחסרי אנרגיה כל הזמן ואולי ריצה תעזור.

בחלק גדול מהמקרים, אכן ריצה היא התשובה. היא מספקת תחושת קלילות, עוזרת לשרוף קלוריות וגם מעניקה מוטיבציה ואנרגיה חדשים ויש לה עוד המון יתרונות גם לגוף וגם לנשמה.

אצל מאמנת ריצה, תקבלו יחס אישי קפדני. תוכלו לשתף אותה בכל קושי או שאלה שיש לכם. להתייעץ אתה גם על תזונה לפני ואחרי הריצה. היא מצידה תתאים לכם תוכנית ריצה “תפורה” למידות שלכם, בהתחשב בפרמטרים ובבעיות שלכם. היא תלמד אתכם איך וכמה ומתי לרוץ. איך למזער פציעות, שלא תעמיסו על עצמכם. היא תעקוב אחר קצב ההתקדמות שלכם, תשפר את היכולת שלכם ותביא אתכם למצב שיהיה לכם נוח, נסבל ואפילו כיף לרוץ. אתם תתחילו לרוץ כמו גדולים. בהתחלה דקות בודדות אבל אולי אחרי תקופה תוכלו להשתתף במרוץ נחשק.

אל תהססו לפנות זמן ובעיקר לפנות לעזרה של מאמנת ריצה אישית. תתפלאו לראות איך אתם ממריאים בתוך כמה שבועות למחוזות שלא חלמתם עליהם ותוכלו לרוץ קילומטרים בהנאה ובכיף.

דילוג לתוכן