אימון כוח לנשים בחדר כושר – אימון אפקטיבי ומנצח

אימונים בחדר כושר כמו למשל אימון כוח לנשים בחדר כושר, מומלץ לעשות עם מאמנת כושר אישית כדי שתוכלו באמת להפיק את מקסימום התועלת והכי חשוב- להתאים את האימון ליכולות האישיות שלכם כמו למגבלות אם קיימות.

שיפור הכושר הגופני הוא לא אקט שקל לבצע לבד וללא תמיכה או עזרה מקצועית ולכן רבים מגיעים לחדר הכושר יחד עם מאמנת אשר בונה להם תוכנית אימון אישית שמתאימה להם. אימון כוח הם תרגילי כוח נגד משקל הגוף, תוך שימוש במוטות, משקולות ועוד. זהו אימון חשוב אולם צריך לדעת כיצד לעשות זאת ובאיזה משקל כדי חלילה לא להעמיס על הגוף ולא לגרום נזק.

אימוני כושר באופן כללי הם אימונים שחשוב לעשות אותם בצורה תקינה כדי להימנע מעומס, פציעה ועוד ומשום שלכל אחד מתאים אימון אחר, זה נכון להגיע למכון כושר עם מאמנת אישית שתתאים לכם את התרגילים והאימון במיוחד עבורכם.

מגמה ברורה- אימון כוח לנשים בחדר כושר

יש היום מגמה ברורה של אימון כוח לנשים בחדר כושר למרות שבעבר נשים רבות נרתעו מתרגילי כושר מול משקלים כבדים גם בשל מיתוסים שוביניסטיים שנשים פחות חזקות מגברים, וגם בשל החשש שלהן עצמן להפוך לשריריות מדי ולהיראות “גבריות”. אבל בשנים האחרונות בחדרי הכושר בארה”ב, החלה מגמה שצוברת תאוצה גם בארץ, של אימוני כוח אינטנסיביים לנשים כמו לגברים ויש לזה תוצאות נפלאות.

דווקא בתחום הזה של אימון כוח לנשים בחדר כושר חשוב מאוד לדעת באיזה רמה של משקלים על כל אחת להתאמן, איזה תרגילים לעשות. איך להימנע מסיכונים ואיך לבצע נכון את התרגילים. נוכחות של מאמנת אישית בחדר כושר, תסייע לכל אחת לתרגל את מה שמתאים לה וגם תעניק לה ביטחון והכוונה במהלך כל התרגול.

מה לעשות ומה לא לעשות?

חדר הכושר מצויד במתקנים מאוד מתקדמים ומאוד מסקרן ומרתק לנסות את כולם אולם, לא כל מתקן מתאים לכל אחד ויש צורך בהדרכה אישית כדי לבצע אימון נכון מותאם ליכולת, לסיבולת, למגבלות ועוד וזה נכון גם לגבי אימון כוח לנשים בחדר כושר.

אפשר לראות היום מתאמנות רבות המגיעות לחדר כושר יחד עם מאמנת אישית. היא יודעת לכוון אותן לתרגילים הנכונים המתאימים להן. כמו גם למנוע מהם לבצע תרגילים מסוימים שלא רצוי להן לעשות ושאינם נכונים עבורן. אימון אישי משתנה בכל אימון בהתאם למטרות של המתאמנת והמאמנת מודעת לכך ולכן מתכננת עבורה תכנית שמתאימה למטרות , ליכולת ולמגבלות שלה. זהו אימון יצירתי שמשלב תרגול על מכשירים בכל מיני עומסים, עבודה אירובית, משקולות ועבודה יציבה. כאשר עושים זאת תחת פיקוח של מאמנת אישית בזמן אמת, יש מענה גם לבעיות בריאותיות וגם אפס פציעות.

אימון בחדר כושר עם מאמנת אישית- להגביר את המוטיבציה

כאמור ביקור בחדר כושר לא מבטיח יחס אישי כמו מאמנת מומחית של אימון כוח לנשים בחדר כושר. המאמנת תחילה תבדוק את הנתונים שלך. את המשקל, אחוזי השומן ותתאים את האימון ליכולות ולצרכים שלך.

חשוב לציין שנוכחות של מאמנת, מגבירה גם את המוטיבציה האישית של המתאמנת. הרבה פעמים מתאמנות נשברות באמצע האימון כי קשה להן, כי הן לא מצליחות להתמיד ומעוד סיבות. אבל כאשר את נתונה לפיקוח של מאמנת אישית, אין הנחות. את חייבת להמשיך ולהתמיד ולתרגל, ומן הסתם גם תתביישי להפסיק או להפגין עצלות ורק מהסיבה הזו שווה לקחת מאמנת אישית אתך לחדר הכושר וכאמור בנושא של אימון כוח יש לזה גם הצדקות הקשורות לבריאות הגוף שלך ולתרגול הנכון בעומסים הנכונים.

אז אם את מחפשת מאמנת כושר בפתח תקווה והסביבה או בכל מקום אחר בארץ, אין ספק שבחירה של מאמנת אישית ממקמסת את האימון ועוזרת לתוצאות בצורה אפקטיבית עוד יותר.

אימון כוח לנשים בגיל השלישי- עם מאמנת צמודה

הטענה כי אימוני כוח לנשים בגיל השלישי עם משקולות ועוד מסוכנת להם, הנה טעות ביסודה וכמובן שאם רוצים לעשות זאת בבטיחות ותוך דאגה לגוף, מוטב להגיע לחדר הכושר לאימונים האלה עם מאמנת כושר פרטית שתוכל להדריך כל אחת על אופן אימון כוח לנשים בחדר כושר ובעיקר לבנות הגיל השלישי.

דווקא בגיל השלישי יש נשים רבות הסובלות מבריחת סידן (אוסטופורוזיס) ודווקא עבודה בהתנגדות ואימוני כוח, התנגדות ואימוני העמסה זו הפעילות הכי מומלצת להן לעיכוב בריחת סידן.

בנוסף אימוני כוח משפרים פרמטרים נוספים בגוף כמו יציבה, ירידה ברמת הסוכר וגם בלחץ הדם. מסתבר שניתן להשיג כל זאת לא רק בפעילות אירובית אלא גם בתרגול של אימוני כוח.

ראו גם: כמה עולה מאמנת כושר אישית

דילוג לתוכן