כמה עולה מאמנת כושר אישית?

בשנים האחרונות רבים בודקים כמה עולה מאמנת כושר אישית ובשקלול הכללי מגיעים למסקנה כי עדיף לקחת מאמנת כושר אישית ולא להצטרף לחדרי כושר או לקבוצה שעושה כושר בשל סיבות רבות. ראשית אנשים עובדים לא תמיד מצליחים לסיים את עבודתם ולהגיע לחדר כושר, ולמרות שהם עשו מנוי הם מוצאים שבעצם זו הייתה טעות כי מבחינת השעות שלהם, הם לא מסוגלים להגיע למכון בימים שהם התכוונו להגיע ובעצם הקצב של החיים שלהם אחר לגמרי. 

פעמים רבות לאנשים יש בעיות גופניות מסוימות, ולמרות שבחדרי כושר יש מאמנים, עדיין את היחס הכי אישי והכי נכון לגוף של כל אחד יכול לתת רק מאמן כושר אישי שמבין את הבעיה ויודע לייעץ למתאמן מה לעשות ואיך כדי למנוע ממנו החמרה של בעיה גופנית מסוימת או אפילו לפתור אותה בדרך של אימון. כך יוצא שבחירה של אימון מול מאמנת כושר בפתח תקווה וברחבי הארץ הפך למשתלם מכל הבחינות ובעיקר מותאם אישית לכל אחד במאה אחוז.

אנשי הייטק לוקחים מאמנת כושר אישית

רבים מודעים היום לצורך בכושר ובתרומה שלו לבריאות ולאורח החיים. משום כך אנשים שעובדים בחברות הייטק ומוצאים את עצמם במעגל בלתי נגמר של עבודה עד שעות מאוחרות, הרבה פעמים לא מוצאים את הזמן להתאמן וזה אחרי שעות ארוכות של ישיבה מול מחשב, שיוצרת הרבה מאוד בעיות גופניות כמו שרירים תפוסים, מנח גוף לא נכון, כאבי גב ועוד. 

אז מצד אחד הם מודעים לכך שהם חייבים לעשות כושר כדי לשמור על הגוף והבריאות שלהם, ומצד שני הם לא מוצאים את הזמן לעשות את זה. משום כך רבים מהם פשוט מבררים כמה עולה מאמנת כושר אישית ושוכרים את שירותיה של זו הקרובה לביתם.

 יש כאלה שממשיכים ישר מהעבודה לשיעור האימון ולכן יכולים לבחור במאמנת כושר הפועלת בסמוך למקום עבודתם. הבעיה שלהם היא לא העלות של המאמנת, ובכל זאת לפני שאנחנו עושים משהו אנחנו מבררים כמה זה עולה, הבעיה שלהם זה שאם הם לא ילכו למאמנת כושר אישית הם פשוט לא יעשו שום ספורט ויסבלו מהרבה מאוד בעיות גופניות שנובעות גם מהעבודה שלהם וכידוע יש מחלות מקצוע רבות בתחום ההייטק.

איך להתאמן אבל להימנע מפציעות?

אחת הסיבות שבגללה אנשים פונים למאמנת כושר אישית כדי להתאמן אצלה הוא שהם לא ממש יודעים באיזו מידה וכמה להתאמן שכן אימון יתר אשר מעמיס על הגוף, עלול ליצור או להחמיר בעיות גופניות קיימות. אפשר גם לבצע תרגילים בצורה שגויה וחלילה להיפצע וכדי למנוע את זה חייבים להתאמן מול אשת מקצוע בתחומה. 

אנשים שהבינו שהם חייבים להתאמן אצל מאמנת כושר באופן אישי, בודקים כמה עולה מאמנת כושר אישית ועוד כמה פרמטרים. כמו היכן היא פועלת והאם זה באזור מגוריהם, באיזה שעות היא יכולה לאמן אותם? כמה שנות ניסיון יש לה ולא פחות חשוב היכן היא רכשה את השכלתה.

יש חשיבות לשנות הניסיון של המאמנת, להמלצות עליה. לגישה הספורטיבית שלה וככל שהיא תהיה יותר מנוסה בתחום, כך היא תוכל לסייע לכל אחד לספר את מצבו הגופני ולהתאים לו תכנית אימון אישית שמתאימה ליכולת ולגוף שלו.

תכנית אימון אישית- כי חייבים לשמור על הגוף !

תכנית אימון אישית מכוונת את המתאמן לפתח את היכולת והכושר הגופני שלו בהתאם לסיבולת שלו, למבנה הגוף וליכולת שלו. יש אנשים “מכורים” לאימונים שמעמיסים כאמור על הגוף שלהם ועלולים לסבול מתשישות בשל כך ואף להחליש את גופם. 

כאשר פונים למאמנת כושר אישית היא תדע לבחון את היכולת האישית של המתאמן ולהתאים לו את סוג התרגילים והאימונים שימצו את היכולת שלו אבל לא יחרגו ממידת הסיבולת או היכולת שלו. 

ריצה בקבוצת ריצה או באימון און ליין או כל פעילות ספורטיבית אחרת חייבת להיות בטוחה ואת זה אפשר להשיג רק עם בקרה והנחייה של מאמנת כושר. 

אז כמה עולה מאמנת כושר אישית? תלוי מיהי, כמה שנות ניסיון יש לה? האם היא נחשבת למובילה בתחומה והאם בסופו של דבר היא מסוגלת לתרום לכם. בכל מקרה זה שווה בדיקה, כי אין כמו כושר ואין כמו תוכנית אישית שמתאימה לכם כמו נייקי לרגל….

דילוג לתוכן