אימון כוח ללא אביזרים – אימון עם תוצאות

רוב האנשים יוצאים מנקודת הנחה כי על מנת להשיג תוצאות באימון הם צריכים ציוד מתאים כמו משקולות, גומיות, מוטות, קטלבל ועוד. זה נכון כי אימון עם ציוד יכול להיות מאוד מהנה ומאוד מאתגר עבורכם, אך באותה נשימה ניתן להגיד כי ניתן לבצע אימוני כוח גם ללא ציוד או אבזור. אימון כוח ללא אביזרים וללא ציוד יכול להתבצע בעזרתה של מאמנת מנוסה שיודעת את העבודה. ברגע שתנצלו בתבונה את משקל גופכם, תוכלו להשיג תוצאות שלא חלמתם עליהם. זוהי הסיבה שבגללה גם אם אין לכם ציוד או אבזור, עדיין תוכלו להתאמן בצורה מעולה. בהחלט תוכלו גם להגיע לתוצאות פיזיות שלא תאמינו.

כיצד מבצעים אימון כוח ללא אביזרים?

אימון כח ללא אביזרים יהיה אימון בו נשתמש במשקל הגוף של כל מתאמן. לכן, במקום להעמיס משקל חיצוני בעזרת משקולות, נשתמש בתבונה במשקל הגוף. אפשר להקשות את האימון על ידי שינוי מנח, על ידי הוספת סטים או חזרות, ועל ידי שינוי אופן העבודה. כבר עכשיו אפשר לספר לכם כי ניתן להגיע לתוצאות מעולות רק על ידי משקל גוף. תזכרו כי משקל הגוף שלכם כבד יותר מרוב המשקלות שאותן תוכלו להעמיס על מכשיר כזה או אחר, כך שאם תדעו לנצל את המשקל שלכם כמו שצריך, זה ללא ספק הבחירה הנכונה. בחירה שתאפשר לכם להגשים את החלום שאולי כרגע נראה לכם מעט רחוק.

ניתן לבצע את האימון בכל מקום

היכן מתחשק לכם לקיים את האימון הבא שלכם? אינכם מוכרחים ללכת לחדר הכושר אם אינכם רוצים לעשות זאת. ישנן מאמנות שמגיעות אליכם לבית על מנת לבצע אימון כוח ללא אביזרים. המאמנות ישתמשו במשקל הגוף של כל מתאמן ומתאמנת על מנת להשיג את התוצאות המושלמות. אפשר אפילו לבצע את האימונים הללו בגינות הכושר שפרוסות ברחבי הארץ ולבצע שם אימון מסוג זה. אחרי שתתנסו פעם אחת, תוכלו לבצע את האימונים הללו בכל הזדמנות שיש לכם. פתאום תוכלו להבין כי לבצע אימונים ותרגילים זה לא חייב להיות עניין כל כך מורכב. אתם יכולים לבצע את כל הפעולות האלה בעצמכם, בעזרתה של מאמנת מנוסה כמובן.

האם אימון כוח ללא אביזרים יביא תוצאות?

אפשר להגיד בפה מלא כי אימון כח ללא אביזרים מביא תוצאות נפלאות. כמובן שצריך להיות ריאלים ולהתאים מטרות וציפיות המותאמים לסוג אימון זה. הכל תלוי בדרך שבה אתם משתמשים במשקל הגוף על מנת לבצע את התרגילים השונים. אם תשתמשו במשקל הגוף כמו שצריך, אין סיבה שלא תשיגו את התוצאות הרצויות. נדגיש כי מכיוון שתרגילים עם משקל גוף הם לא פשוטים, מוטב תמיד לבצע אותם ביחד עם מאמנת. לדוג’ מאמנת כושר בפתח תקווה בעלת ניסיון מספקת אימונים ללא אביזרים תדע איך לנצל את המצב הקיים. אחרי שתעברו מספר אימונים תוכלו לבצע חלק לא קטן מהתרגילים באופן עצמאי.

מהם היתרונות של אימונים עם משקל גוף?

שאלתם את עצמכם מדוע כדאי לכם לבחור באפשרות של אימון כוח ללא אביזרים? מעבר להיותו אימון שיביא לכם את התוצאות הרצויות, הוא מביא איתו יתרונות נוספים. מוטב כי תכירו את היתרונות האלה עוד לפני שאתם מתחילים לבצע את האימון. ברגע שתכירו את היתרונות הללו לא יהיה לכם מקום לספק לגבי הבחירה שאותה עשיתם. תוכלו לדעת כי אתם עשיתם את הבחירה הנכונה שמתאימה לכם כמו כפפה ליד.

  • אימוני כוח ללא אביזרים ניתן לבצע בכל מקום ובכל זמן. אינכם צריכים להירשם לחדר כושר או לצאת במיוחד מהעבודה על מנת לבצע את האימון. כל עוד תבחרו מאמנת כושר מנוסה, תוכלו לבצע את האימון אפילו בבית שלכם או בגינה השכונתית. הגיע הזמן להשאיר מאחור את כל התירוצים שליוו אתכם עד לנקודת הזמן הנוכחית.
  • אי אפשר שלא לדבר על כך שהאפשרות של אימון כוח ללא אביזרים מאוד מגוונת. תוכלו למצוא את עצמכם בכל אימון מבצעים תרגילים שונים והופכים את האימון למהנה. כאשר ההנאה גדלה, לא תהיה סיבה שתפסיקו לבצע את האימונים. אימונים כאלו גם מחייבים קצת יצירתיות ושימוש במרחב הקיים לרשותנו.
  • יש סיפוק עצום בסיום אימון שכולו כנגד משקל גוף. אתם הופכים את הגוף שלכם ל”מכונת אימונים” ועדין מצליחים לאתגר את עצמכם, להעלות את רמת הקושי וכמובן את הכושר

ראו גם: מאמן כושר אישי בפתח תקווה

דילוג לתוכן